فروشگاه اینترنتی روایت فتح

محصولات ویژه

عشق چرا ندارد! شهید مدافع حرم محمد صاحب کرم به روایت همسر
کاپوچینو در رام الله متن کوتاه « شارون و مادر شوهرم»
سوقی خاطراتی از زبان ایرانیان بازگردانده شده از عراق
جنگ بدون صلح بر اساس یک عملیات بایکوت شده در جنوب لبنان
کتاب‌ها شیمیایی نمی‌شوند خاطرات زندگی صلاح عبدالامیر عسگر پور
ماه بالانشین رونمایی شد
کتاب ماه بالا نشین نگاه منفی به مردسالاری ندارد!
  • 31/04/1402 09:37:44 ق.ظ
  • 391

به گزارش روابط عمومی انتشارات روایت فتح، کتاب «ماه بالانشین» با محوریت زندگی شهید حجت‌الاسلام عباس شیرازی با حضور راضیه تجار نویسنده این کتاب و خانواده شهید شیرازی در هفتمین روز از نمایشگاه کتاب تهران در غرفه انتشارات روایت فتح رونمایی شد. این کتاب همسرانه ای از زندگی شهید حجت‌الاسلام شیخ عباس شیرازی، فرمانده تبلیغات جبهه و جنگ است که پس از عمری مجاهدت در هجدهم خرداد ۱۳۶۴ به شهادت رسید.

 

راضیه تجار در این نشست گفت: کتاب «ماه بالانشین» در مورد شهید حجت الاسلام عباس شیرازی، فرمانده تبلیغات جبهه و جنگ است که پس از عمری مجاهدت در ۱۸ خرداد ۱۳۶۴ در دفاع مقدس به شهادت رسید.  این شهید فعال فرهنگی بودند و در دهه ۶۰ تلاش‌های زیادی داشتند، هم در سازمان تبلیغات مشغول به فعالیت و کارهای تبلیغی بودند هم در جبهه رفت و آمد داشتند.

تجار افزود: من از طریق خانواده این شهید و توسط انتشارات روایت فتح توانستم اطلاعات و مستندات را برای نوشتن کتاب به دست بیاورم.

این نویسنده گفت: در کتاب ماه بالا نشین با همسر و فرزندانی مواجه هستیم که قبول دارند یک بزرگ‌تری در خانه هست و نگاهِ منفی به مردسالاری ندارند، چون روابط بر اساس احترام، محبت، تفاهم، گفتگو و گفتمان است.